Το 2022 στον αντίστοιχο με τον ΒΟΑΚ άκρως επικίνδυνο δρόμο της Πελοποννήσου, στην εθνική οδό Πατρών – Πύργου, για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του κλειστού αυτοκινητόδρομου, πραγματοποιήθηκαν έργα – παρεμβάσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας.
Μεταξύ άλλων οι παρεμβάσεις αφορούσαν στην τοποθέτηση αντιολισθηρού ασφαλτοτάπητα, επιπλέον φωτισμού, συμπλήρωση ή αντικατάσταση πινακίδων, κλαδοκοπές, νέες διαγραμμίσεις ενώ μπήκαν και κολωνάκια προκειμένου να μην είναι εύκολες οι προσπεράσεις σε σημεία όπου υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή και όχι μόνο.
Επιπρόσθετα ανά κάποια χιλιόμετρα το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας είχε αποκτήσει και δεύτερη λωρίδα.
Αυτό έδινε τη δυνατότητα στους οδηγούς να μπορούν να κάνουν με ασφάλεια προσπέραση σε φορτηγά, αγροτικά ή άλλα Ι.Χ. οχήματα.
Ανάλογες παρεμβάσεις σχεδιάζει να εφαρμόσει και στα πλέον επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ το υπουργείο Υποδομών, σύμφωνα με τον υπουργό Χρήστο Σταικούρα , ο οποίος ανέφερε πως τα συγκεκριμένα έργα στην εθνική οδό Πατρών – Πύργου έφεραν κατακόρυφη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο το έργο σε αυτή την εθνική οδό κόστισε 30 εκατομ. ευρώ και χρειάστηκε περίπου 15-16 μήνες για να ολοκληρωθεί καθώς απαιτείται διεθνής διαγωνισμός.
Όμως υποσχέθηκε πως για τις παρεμβάσεις στον ΒΟΑΚ «Θα τρέξουμε πιο γρήγορα τις διαδικασίες για να προσπαθήσουμε ένα κομμάτι του έργου να το έχουμε υλοποιήσει μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι».
Όπως είπε χαρακτηριστικά, «έχουμε εντοπίσει τα σημεία σε συνεργασία με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το επόμενο χρονικό διάστημα θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες έτσι ώστε να υλοποιηθεί το έργο».
Στο μεταξύ αναμένεται να συνεχιστούν και να ενταθούν οι πιέσεις των πολιτών και εκπροσώπων αρχών και φορέων της Κρήτης, προκειμένου να μειωθεί η επικινδυνότητα στον ΒΟΑΚ ,κάτι που επιβάλλεται να γίνει, τουλάχιστον, στην μνήμη των τριών νέων που «χάθηκαν» το Σάββατο 17/8 στον «κόμβο» Γαλατά.
flashnews.gr