Η Vodafone μετά από έρευνα εντόπισε ότι το πιο σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα ενός μεγάλου τμήματος του πληθυσμού της Ελλάδας δεν ξεπερνά τα 48 λεπτά
Αποκαλύφθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας ότι αυτοί που κρύβονται πίσω από την καμπάνια του “48” δεν είναι άλλοι από τους ανθρώπους της Vodafone. Τι είναι τελικά το 48; Πρόκειται για τον ποιοτικό χρόνο, σε λεπτά, που περνά συνολικά μαζί η ελληνική οικογένεια σήμερα. Το παραπάνω προέκυψε από πανελλαδική έρευνα σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.050 γονέων με παιδιά έως 18 χρονών που πραγματοποίησε η Vodafone σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari.
Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σιώμο, Ψυχίατρο παιδιών και εφήβων, Διδάκτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, o οποίος παραβρέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στην παρουσίαση του προγράμματος Vodafone Family: «ποιοτικός χρόνος είναι αυτός κατά τον οποίο οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους μοιράζονται εμπειρίες, κάνουν δραστηριότητες όλοι μαζί σαν οικογένεια που αποτελούν πηγή ικανοποίησης για τα παιδιά και συμβάλλουν στην εξέλιξή τους και στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους σε όλους τους τομείς, γνωσιολογικό, ψυχοκινητικό και συναισθηματικό».
«Σημαντικότερο ρόλο παίζει η ποιότητα του χρόνου που θα αφιερώσουμε σε ένα παιδί. Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει να απενεργοποιείς το τηλέφωνο όταν τρώτε όλοι μαζί σαν οικογένεια, όταν διαβάζεις ένα παραμύθι μαζί του, να το ακούς πραγματικά, να του επιτρέπεις να συμμετέχει ενεργά σε θέματα που το απασχολούν, ώστε να ακούγονται οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι ανησυχίες του, να του παρέχεις ένα περιβάλλον ασφάλειας και εμπιστοσύνης» διευκρινίζει ο κ. Σιώμος.
Από την πλευρά του ο Αχιλλέας Κανάρης Διευθυντής Καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας ανέφερε: «Ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με τους καταναλωτές μας και τις ανάγκες τους. Αυτό που ανακαλύψαμε και επιβεβαιώνεται μέσα από την έρευνα είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και έτσι δημιουργήθηκε το ερώτημα πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε την ανάγκη αυτή από την πλευρά μας. Χρειάζεται μια αλλαγή στάσης, μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων. Έτσι στο πλαίσιο της νέας μας στρατηγικής, εστιάζουμε γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, και προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται, όπως η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο»
Σε αυτή τη λογική η Vodafone αλλάζει και τοποθετείται γύρω από την οικογένεια, δημιουργώντας τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family, η οποία έχει να δώσει πολλά περισσότερα στην ελληνική οικογένεια. Συγκεκριμένα προσφέρει:
1. Τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών της, ομιλία, internet και ψυχαγωγία, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο των οικογενειακών εξόδων. Παράλληλα, τα προγράμματα Vodafone Family One παρέχουν στην οικογένεια τη δυνατότητα να μοιράζεται ως και 4GB internet στο κινητό, αλλά και να θέτουν προσωπικό όριο στη χρήση MB κάθε μέλους της.
2. Το εκτενές πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, που δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαμβάνει δραστηριότητες και εμπειρίες, αλλά και να επωφελείται σημαντικά μειώνοντας τα καθημερινά της έξοδα. Το Vodafone Thank you εμπλουτίζεται διαρκώς, ώστε να προσφέρει περισσότερες προσφορές και υπηρεσίες επιτρέποντας έτσι στην οικογένεια να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο ευκαιρίες για ποιοτικό χρόνο, όπως εισιτήρια cinema/θέατρο, φαγητό, εισιτήρια πλοίων, πακέτα διακοπών και ξενοδοχείων και πολλά άλλα.
news247.gr