Την αρχή έκανε η Πόπη Διαμαντάκου που μέσα από την στήλη της τηλεκριτικής που διατηρεί στα ”Νέα” αποκάλεσε τον Τρύφωνα Σαμαρά (και τη Μαρία Μπεκατώρου) καρνάβαλο και trash της περασμένης σεζόν. Φυσικά ο Τρύφωνας Σαμαράς δεν άργησε να δώσει την απάντησή του… ”Με τη σιωπή μου απαντώ. Δεν με αφορά καν. Ό, τι και να πει κάποιος για μένα “μπαινάκης-βγαινάκης”. Εμένα μου αρέσει που με αγαπάει ο κόσμος και ο κόσμος με βοήθησε. Κριτικές έχω ακούσει χιλιάδες αυτόν τον καιρό. Εγώ δήλωσα ότι είμαι κομμωτής, ότι ήμουν αληθινός. Αν η κυρία Διαμαντάκου την αλήθεια τη δικιά μου, που τόσο την αγάπησε ο κόσμος, την ονομάζει κατρακύλα τι να πω; Νομίζω ότι είναι πολύ σκληρές κουβέντες για να λέγονται και να γράφονται. Σίγουρα είναι σκληρές κουβέντες και νομίζω ότι η κυρία Διαμαντάκου μπορεί να γράφει ό,τι θέλει επειδή είναι δημοσιογράφος κι έχει την πένα. Ο κόσμος είναι αυτός όμως που αποφασίζει…” σχολίασε ο Τρύφωνας μιλώντας (πού αλλού;) στο Star.
Οι βολές της Πόπης Διαμαντάκου δεν φαίνεται να τον επηρεάζουν καθόλου… ”Αυτά να τα πει στον κόσμο που έβλεπαν, με αγαπούσαν και με παρακολουθούσαν. Αν θέλει να πηγαίνει κόντρα με τον κόσμο, ας γράφει ό, τι θέλει!” κατέληξε.
Διαβάστε ένα απόσπασμα από το άρθρο της κυρίας Διαμαντάκου στην εφημερίδα ”Τα Νέα”, που άναψε φωτιές…
Στυλίστες και µακιγιέζοι δίνουν ρεσιτάλ κακογουστιάς ντύνοντας και βάφοντας – τις κυρίες φυσικά – όχι σαν παρουσιάστριες σε λαϊκά θεάµατα, αλλά σαν κορίτσια έτοιµα για µια βραδιά τρελού καρναβαλιού. Χρώµατα που ζαλίζουν το µάτι, φιόγκοι, µπούστα, ποδόγυροι και ντεκολτέ που συναντιούνται στον αφαλό πρωινιάτικα, φρου φρου και τριπλοτάκουνοι κόθορνοι, µαύρα εσώρουχα που διαγράφονται κάτω από διαφανή µπλουζάκια, ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή παρελαύνει οληµερίς. Ε, επόµενο είναι, κάθε τόσο, να αποθεώνεται και από ένας «Λωλοστεφανής» αυτοπροσώπως. Πριν από λίγοκαιρό ο ρόλος πήγε γάντι στην Μπεκατώρου, που τον εκπλήρωσε µε αρίστη επαγγελµατική συνέπεια και ως εκ τούτου κέρδισε την τηλεοπτική της µακροηµέρευση. Σειρά είχε ο Τρύφωνας Σαµαράς, γνωστό και µη εξαιρετέο µέλος του θιάσου των «εκκεντρικών» µετρ του πανηγυρτζίδικου θεάµατος της τηλεοπτικοκοσµικής µόδας, της οποίας βεβαίως προβάλλονται ως ειδήµονες. Με άλλα λόγια, εκπροσωπούν το υποτιθέµενο «αυθεντικό». Τι Κωστέτσοι, τι Γαβαλάδες, τι Τρύφωνες Σαµαράδες, όλοι λατρεύονται από την τηλεόραση του «αυθεντικού καρναβαλισµού».
Άριστοι επαγγελµατίες φυσικά. Γιατί παραµένουν επιχειρηµατίες, από τους ελάχιστους που σε καιρούς οικονοµικής κρίσης καταφέρνουν να κερδίζουν, και ως εκ τούτου, κάθε άλλο παρά «νούµερα» ή απλοί «γελωτοποιοί» είναι. Είναι «ρόλοι» στα τηλεοπτικά πανηγύρια της υπερβολής, όπου όλοι προσποιούνται ότι είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι, και οι εν λόγω προσποιούνται άριστα ότι εκπροσωπούν το «αυθεντικό» στοιχείο του καρναβαλισµού. Κύριο χαρακτηριστικό του, η επιδεικτική αφέλεια. Και είναι απολαυστική.
«Μου κάηκε το πιστολάκι από τη χαρά, όταν µου πρότειναν να συµµετέχω στο “Dancing”», ήταν η ατάκα Τρύφωνος που «έγραψε» και ακολούθησε πλήθος άλλων, όλες να εκδηλώνουν τον ίδιο «ανυπόκριτο ενθουσιασµό». «Θυµάσαι που χορεύαµε εδώ στο στούντιο πριν σου προτείνουν να συµµετέχεις;», του θύµιζε η Τσιµτσιλή στο «Μπλα µπλα». Και για τις κριτικές; «∆εν θυµώνω, τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι». Κακή κουβέντα; Καµιά. «Εγώ θέλω να χαρίζω γέλιο. Είναι πολύ σηµαντικό να κάνεις τον κόσµο να γελάει». Επαγγελµατίας κωµικός; Ούτε αυτό. Ο «ρόλος» είναι πέραν, άλλωστε, του συστήµατος της κοινής λογικής. Είναι ο σταρ του καταναλωτικού παραλογισµού.