Καθημερινά τα παράπονα των καταναλωτών της Κρήτης, για την ξενόφερτη αλυσίδα LIDL, που δραστηριοποιείται και στον τόπο μας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Αφορούν παραδεκτή από τους υπεύθυνους των καταστημάτων παραπλάνηση των καταναλωτών ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης μέσα σε μικρό διάστημα καταγράφηκαν δύο περιστατικά.
Το πρώτο έγινε το περασμένο Σάββατο όταν καταναλωτής επισκέφθηκε το παράρτημα LIDL της περιοχής Χαλέπα Χανίων, και θέλησε να αγοράσει ένα μπλουζάκι τ.polo.
Η πινακίδα έγραφε “Σετ 2 τεμ 9,99 ένα τεμάχιο 5Ε.
Ο καταναλωτής θέλησε να αγοράσει ένα μπλουζάκι ,αλλά όταν πήγε στο ταμείο, η ταμίας προσπάθησε να του χρεώσει το ένα μπουζάκι 10 Ευρώ.
Ο καταναλωτής αντέδρασε και άμεσα κατήγγειλε το γεγονός στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όπου συνεργείο της πήγε, και ο υπεύθυνος του καταστήματος συνέχισε να στηρίζει την ίδια λογική, ότι το ένα μπλουζάκι δεν το δίνουν 5 Ευρώ, αλλά καλείται ο καταναλωτής να πληρώσει και δεύτερο μπλουζάκι και μάλιστα στην τιμή των 9,99 Ευρώ
Το δεύτερο περιστατικό αφορά σε μια καταναλώτρια η οποία έστειλε επιστολή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων περιγράφοντας με λεπτομέρειες τι της είχε συμβεί στο σούπερ μάρκετ.
“Καλησπέρα σας
Θα ήθελα να θέσω υπόψη σας το εξής:
Σε επισκεψή μου στο LIDL των Αγίων Αποστόλων, και ενώ βρισκόμουν στο ταμείο για να πληρώσω, η ταμίας χτύπησε κατά λάθος δύο ακόμη είδη από την επόμενη πελάτισσα.
Πριν κλείσει το λογαριασμό, διαπιστώθηκε το λάθος και τα ακύρωσε. Πλήρωσα και έλεγξα ότι στην απόδειξη αναγραφόταν η διόρθωση. Στο σπίτι πλέον, επειδή κάτι δεν μου φαινόταν σωστό, έκανα τις πράξεις της απόδειξης ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, και διαπίστωσα τα εξής:
1ον ότι η διόρθωση δεν είχε γίνει (άρα χρεώθηκα 2,78 ¤ επιπλέον) και
2ον (και σημαντικότερο) ότι η ταμειακή μηχανή βγάζει ένα ποσό προς πληρωμή που είναι 0,40 ¤ περισσότερο από την αξία των ειδών (33,67 ¤ αντί για 33,27 ¤).
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, συστήνει, με αφορμή και τις τελευταίες καταγγελίες την προσοχή των καταναλωτών, για τις αγορές τους .