Αφορμή για… αποκαλύψεις στάθηκε μια έρευνα που διάβασε στη ραδιοφωνική της εκπομπή η Ελεονώρα Μελέτη και είχε αντικείμενο τα πράγματα που προσφέρουν ηδονή στις γυναίκες όταν τα αγοράζουν.
Στην πρώτη θέση βρίσκονται λοιπόν οι τσάντες, κάτι που έκανε την Ελεονώρα να απορήσει.
«Ηδονίζεται η γυναίκα με το να αγοράζει τσάντα;», αναρωτήθηκε η παρουσιάστρια και παραδέχθηκε ότι η ίδια δεν ανήκει στις γυναίκες που αφορά η έρευνα.
Διότι όπως αποκάλυψε δυο τρεις τσάντες έχει κι αυτές ήταν και δώρο.
Το ίδιο βέβαια δεν ισχύει με τα παπούτσια που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, αφού όπως παραδέχθηκε είναι το φετίχ της. Πάει σου λέει και αγοράζει με το σωρό τα ψιλοτάκουνα και στο τέλος δεν τα φοράει κιόλας, αφού προτιμάει τα φλατ.
Αυτό όμως που της έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι στην τρίτη θέση βρίσκονται τα εισιτήρια συναυλιών. Ηδονίζονται σου λέει οι γυναίκες όταν αγοράζουν εισιτήρια για συναυλίες.
«33 χρονών πήγα για να αγοράσω εισιτήριο για συναυλία κι αυτό του BonJovi. Είχα πάρει και το 2001 για τον Sting και για τον Eros Ramazzotti. Τρία εισιτήρια σε 33 χρόνια; Μάλλον έχω πρόβλημα με την ικανοποίηση», είπε η παρουσιάστρια.
Πάντως όλο αυτό το καταναλωτικό η Ελεονώρα δεν το έχει. Ειδικά τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι.
«Μου βγάζει πολύ κενό να παίρνεις ικανοποίηση αγοράζοντας μια τσάντα», είπε.