Ο βρετανικός οίκος πολυτελών εσωρούχων και sex toys, Coco de Mer λάνσαρε μια νέα καμπάνια, υπό τον τίτλο “Χ” (δηλαδή ακατάλληλο, απαγορευμένο), στην οποία υποστηρίζει πως μετά από την προβολή του σχετικού βίντεο, θα σκεφτόμαστε το σεξ πιο συχνά.
Το εν λόγω βίντεο, διάρκειας 2,5 περίπου λεπτών, φέρει την υπογραφή του βρετανού Rankin και του σκηνοθέτη Walter Campbell και βασίζεται στο συμπέρασμα κάποιων μελετών που ισχυρίζονται ότι σκεφτόμαστε το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. Υπό αυτό το πρίσμα, ο Rankin υποστηρίζει πως με αυτό το βίντεο θα μας κάνει να το σκεφτόμαστε ακόμη πιο συχνά!
Το βίντεο περιέχει γρήγορη κίνηση, εναλλαγή εικόνων με έντονο μουσικό θέμα, που ολοένα και κορυφώνεται. Σέξι μοντέλα με εσώρουχα και πληθώρα εικόνων, ενώ δύο μόνο φορές εμφανίζονται γράμματα στην οθόνη, στην αρχή και στο τέλος. Στην αρχή, αναφέρεται “Λένε πως σκέφτεσαι το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα”, και στο τέλος “Σεξ, μπορούμε να σε κάνουμε να σκέφτεσαι το σεξ περισσότερο”.
Η καμπάνια στοχεύει στο να “ανάψει” η συζήτηση για τη φύση της σεξουαλικής επιθυμίας.
“Αυτό που αγάπησα στο concept της εν λόγω καμπάνιας είναι το πως οπτικοποιείται η πληροφορία που απορροφούμε σήμερα. Εξετάζει την όρεξη μας για λάγνες εικόνες, αντικατοπτρίζοντας το πως τις καταναλώνουμε, τόσο γρήγορα όσο ένα κλικ”, είπε ο Rankin.
Σημειώνεται ότι Coco de mer είναι το όνομα ενός κοκοφοίνικα που φύεται στις εξωτικές παραλίες των Σεϋχελλών, και που ο διπλός καρπός του θυμίζει έντονα το σχήμα των γυναικείων οπισθίων, σύμφωνα με τον ίδιο τον οίκο.