Συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso και τη Μαρία Ανδρέου παραχώρησε ο Τάσος Παλαντζίδης που αποκάλυψε πώς πήρε τον ρόλο του Σκαραβαίου στους “Δέκα μικρούς Μήτσους”.
Τι δεν σας άρεσε στην πρωτεύουσα;
Δεν μπορούσα το κλίμα της Αθήνας, ένιωθα ξενιτεμένος. Αυτός που με ώθησε να έρθω το 1990 ήταν τελικά ο Λάκης Λαζόπουλος. Είχε πληροφορίες και από τη Βέρα Κρούσκα και τον αδελφό του, τον Κώστα, που σπούδαζε στη Θεσσαλονίκη, με παρακολουθούσε τακτικά και του άρεσα. Μετακόμισα για τον Λάκη. Η μεγάλη πλάκα ήταν ότι η παράσταση που είχε κλείσει «τσάκισε» κι εγώ έμεινα με το επίδομα ανεργίας. Ομως ευτυχώς ήμουν άνεργος για λίγο. Τότε ξεκίνησε η ιδιωτική τηλεόραση. Ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο Σάκης Μπουλάς, ο Λάκης Παπαδόπουλος, η Ελένη Γερασιμίδου με κάλεσαν για τη σατιρική εκπομπή «Απίστευτα κι όμως ελληνικά». Υστερα από έναν χρόνο ο Λαζόπουλος ξεκίνησε τους «Δέκα μικρούς Μήτσους».
Σας τη χρωστούσε, λοιπόν, τη συνεργασία!
Οχι, στους «Μήτσους» συμπτωματικά πήγα. Ο Λάκης με ζήτησε για να κάνουμε ένα γύρισμα στην Αίγυπτο. Σάββατο ταξιδεύαμε, Πέμπτη μου το είπε, Παρασκευή βγήκε το διαβατήριό μου. Πήγαμε στις Πυραμίδες, ανέβηκα στην καμήλα κι έγινε χαμός. Αν δεν συμφωνούσες να σε βγάλει ο καμηλιέρης φωτογραφία με τη δική του μηχανή και να τον πληρώσεις, δεν σε κατέβαζε. Ο Λάκης έκανε τα δικά του, δεν έδινε τα χρήματα και εξελίχθηκε το γύρισμα σε… σόου. Από τότε με τον Λάκη γίναμε ένα. Εχω συμμετάσχει σε σχεδόν όλες τις εκπομπές των «Δέκα μικρών Μήτσων», αλλά και του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ».
Πώς δημιουργήθηκε ο ρόλος του Σκαραβαίου;
Ο Λαζόπουλος ήθελε στους «Δέκα μικρούς Μήτσους» έναν τύπο μούτσου, ναύτη που να τα ξέρει όλα. Μου τον περιέγραψε. Κλείστηκα με τη μακιγιέζ και την ενδυματολόγο στο καμαρίνι βρήκα την περούκα, τα φρύδια, το καπέλο και τον «έστησα» στο μυαλό μου. Επειδή είμαι τελειομανής, ήθελα να πέσω μέσα στη σκέψη του Λάκη. Τον ρωτάω, όταν τον βρήκα και ως στιλ μέσα μου: «Αυτός είναι;» Και μου απαντά: «Αυτός είναι!» Επίσης στις αρχές των «Μήτσων» έκανα τον Θόδωρο, τον μάγειρα του Καραμανλή, και έπαιξα και τον ρόλο του «πρώτου». Αυτός ο τύπος δεν είχε όνομα, απλά ήταν ο άνθρωπος που φώναζε στην Αστυνομία πάντα ο διοικητής για να πει τα παράπονά του με τη φράση «να περάσει ο πρώτος».
Τι θυμάστε από τους «Μήτσους»;
Οποιος έχει συνεργαστεί με τον Λάκη ξέρει ότι δίνει στους ηθοποιούς του τα κείμενα την τελευταία στιγμή γιατί τα αλλάζει διαρκώς. Γράφει γρήγορα, με βάση την επικαιρότητα, και δεν καταλαβαίνεις και τα γράμματα. Ευτυχώς μετά τα έγραφε στο κομπιούτερ. Αναγκαζόμουν, λοιπόν, εγώ που είμαι λίγο δύσκολος με τον λόγο, έχω μια ανασφάλεια με τα σημεία στίξης, να κολλάω το χαρτί του ρόλου πίσω από τη θέση του οδηγού. Ο Λάκης οδηγούσε το ταξί κι εγώ διάβαζα σελίδες πίσω από την πλάτη του. Του έλεγα: «Μην κουνιέσαι». Τα γυρίσματα ήταν σε τρία συνεχόμενα 24ωρα. Κοιμόταν για λίγο εκείνος, ξυπνούσε και μετά έπαιρνε κάθε ηθοποιό και του έλεγε: «Σε δυο ώρες να είσαι στο στούντιο».
Στο δρόμο τι σας λέει κόσμος;
Στη ζωή του ηθοποιού ένας ρόλος θα τον στιγματίσει. Εμένα έτυχε ο Σκαραβαίος. Ο κόσμος σε ταυτίζει με το όνομα του ήρωα από τον οποίο γίνεσαι δημοφιλής.
zappit.gr