Μπορεί τα χρήματα να μην μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία, ωστόσο, τα ψώνια μπορούν να εγγυηθούν μερικές στιγμές χαράς.
Ερευνα της εταιρείας MyndPlay, η οποία κάνει μελέτες που χρησιμοποιούν ακουστικά ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG) για τη μέτρηση της ευχαρίστησης στα ηλεκτρικά σήματα του εγκεφάλου, αναφέρει πως υπάρχει σχέση μεταξύ αγορών και ευχαρίστησης.
Η εταιρία χώρισε τους αγοραστές σε δύο κατηγορίες Shopaholics τους «Inspired» και τους «Shop-y-cats». Η πρώτη ομάδα είναι εκείνοι που αντλούν πραγματική ευχαρίστηση από τα ψώνια, ενώ η δεύτερη ομάδα εκείνοι που ψωνίζουν μόνο για να νιώσουν ότι ανήκουν κάπου.
Η έρευνα έδειξε πως οι «Inspired» αισθάνονται «καταναλωτική ηδονή», την ώρα που φτάνουν στο ταμείο, συναίσθημα που μπορεί να συγκριθεί με το σεξ ή τα δευτερόλεπτα εκείνα που βιώνει ένας οδηγός της Formula 1 που τερματίζει πρώτος.
Από την άλλη πλευρά, οι «Shop-y-cats» ευχαριστιούνται τα ψώνια αλλά σε μικρότερη ένταση από τους άλλους.
Πηγή: iefimerida.gr